Naast het voldoen aan wettelijke normen biedt ACARAT de volgende belangrijke functies voor het inchecken van uw klanten:
Vermijd risicovolle relaties en weet met wie u zaken doet.
ACARAT biedt een overzicht van uw casino faciliteiten en bij het maken van lijsten met informatie over de bezoekers. De gastbeheermodule heeft volledige gastprofielen, stelt frontdesk managers in staat om de gastgeschiedenis te bekijken en gepersonaliseerde berichten te maken.
ACARAT biedt een pakket aan om veiliger gokmaatregelen te versterken en gokgerelateerde schade aan klanten en jongeren te minimaliseren.
In tegenstelling tot jackpotsystemen, waarbij willekeurige spelers worden beloond, beloont het loyaliteitsprogramma sterke spelers en loyale klanten, waardoor klantenloyaliteit wordt gegarandeerd. Het loyaliteitsprogramma zorgt voor promoties en een persoonlijke relatie met uw vaste bezoekers. Ons loyaliteitsprogramma is verbonden met het casinopreventiebeleid van CRUKS en voorkomt dat u contact opneemt met of adverteert voor gasten die risico lopen, zodat u gokverslaving van gasten kunt voorkomen.
Door realtime gegevens te combineren met gedetailleerde geschiedenisrecords, geeft ACARAT's management systeem u een volledig overzicht van gedetailleerde analyses en rapporten.
Voer de dagelijkse werkzaamheden uit op één plek. Met ACARAT kunt u de dagelijkse taken van uw medewerkers toevoegen, zodat zij deze binnen het beheersysteem kunnen vervullen.